مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 آبان 1399 ساعت 13:452020-11-12بين الملل

فارین پالیسی| نامزدهای وزرای خارجه، دفاع و مدیر سیا در دولت احتمالی بایدن


یک رسانه آمریکایی گزارشی درباره نامزدهای پست های کلیدی در دولت احتمالی جو بایدن منتشر کرد که در آن اسامی برخی مقام های دولت باراک اوباما و همچنین سناتورهای دموکرات دیده می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین اللملل خبرگزاری فارس، در شرایطی که درباره نامزدهای منصب وزارت خارجه آمریکا در دولت احتمالی بایدن اسامی آشنایی از مقام های دولت باراک اوباما رییس جمهور سابق و همچنین سناتورهای دموکرات به چشم می خورد.

طبق گزارش این رسانه آمریکایی، سوزان رایس مشاور امنیت ملی کاخ سفید در دوره دوم ریاست جمهوری اوباما و نماینده آمریکا در سازمان ملل در دوره اول ریاست جمهوری او، از جمله نامزدهای مهم برای تصدی وزارت خارجه در دولت احتمالی بایدن است.

بنا بر نوشته فارین پالیسی، آنتونی بلینکن یکی دیگر از نامزدهای این منصب است که در دولت اوباما ابتدا به عنوان قائم مقام مشاور امنیت ملی کاخ سفید و سپس به عنوان قائم مقام وزارت خارجه آمریکا فعالیت داشت.

در گزارش این رسانه اما آمده است: برخی از افراد نزدیک به ستاد بایدن احتمال می دهند که به دلیل روابط خوب بلینکن با بایدن، او به عنوان مشاور امنیت ملی کاخ سفید انتخاب شود و نه وزیر خارجه .

کریس مورفی سناتور دموکرات و عضو کمیته روابط خارجی سنای آمریکا از ایالت کنتیکت، یکی دیگر از نامزدهای وزارت خارجه در دولت اح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارین پالیسی| نامزدهای وزرای خارجه، دفاع و مدیر سیا در دولت احتمالی بایدن

فارین پالیسی| نامزدهای وزرای خارجه، دفاع و مدیر سیا در دولت احتمالی بایدن